Alle driftsrelaterte henvendelser gjøres via Viscenario
- Opprett bruker/konto på Viscenario: klikk her
- Last ned ViscenarioGO fra Apple Store eller Google Play. PS: husk å aktivere GPS på mobilen for at aktuell eiendom skal komme opp.
- Logg inn i appen og velg den eiendommen du bor i. PS: du MÅ fysisk være i eiendommen du bor i for å få adgang til å melde fra om feil i den eiendommen.
- Klikk på eiendommen og sjekk at eiendommen stemmer (Facility).
- Under building finner du ditt leieobjekt. Scroll gjennom leieobjektene. Din leilighet finner du ved å se etter tallene som står som 5,6 og7. I en kombinasjon hvor det står 1190404 er da dette leilighet 404.
Rom: f.eks: kjøkken
Tittel: hva er feil (kort summert opp)
Beskrivelse: skriv mer om feilen så vi vet hva det gjelder, og legg gjerne ved et foto
Send. Trykk på send. Da mottas den av driftsansvarlig i eiendommen