1. Hjem
  2. Dokumenter
  3. FAQ bolig
  4. Viscenario – melde inn feil og mangler
  5. ViscenarioGo – hvordan melde inn mangler/feil

ViscenarioGo – hvordan melde inn mangler/feil

Alle driftsrelaterte henvendelser gjøres via Viscenario

  1. Opprett bruker/konto på Viscenario: klikk her
  2. Last ned ViscenarioGO fra Apple Store eller Google Play. PS: husk å aktivere GPS på mobilen for at aktuell eiendom skal komme opp.
  3. Logg inn i appen og velg den eiendommen du bor i. PS: du MÅ fysisk være i eiendommen du bor i for å få adgang til å melde fra om feil i den eiendommen.
  4. Klikk på eiendommen og sjekk at eiendommen stemmer (Facility).
  5. Under building finner du ditt leieobjekt. Scroll gjennom leieobjektene. Din leilighet finner du ved å se etter tallene som står som 5,6 og7. I en kombinasjon hvor det står 1190404 er da dette leilighet 404.

Rom: f.eks: kjøkken

Tittel: hva er feil (kort summert opp)

Beskrivelse: skriv mer om feilen så vi vet hva det gjelder, og legg gjerne ved et foto

Send.  Trykk på send. Da mottas den av driftsansvarlig i eiendommen

Hvordan kan vi hjelpe?