Informasjon til våre leietakere

Vårt hovedkontor i Oslo er åpent fra 8:00 til 16:00 mandag til torsdag. Fredag stenger vi klokken 15:00. I denne perioden er det et betjent sentralbord som svarer på henvendelser. Både telefon og epost blir besvart i åpningstiden.

For henvendelser som haster på kveldstid, som en portlås som nekter deg og alle andre å komme inn i eiendommen, en heis som har tatt dagen, strømbrudd, brann, eller vannet fossende utover døren og nedover trappen ringer du vår vakttelefon! Vi ønsker å presisere at dette nummeret er kun for nødsituasjoner, og går for eksempel lyset ber vi dere sjekke sikringer og status i nabolaget før dere ringer inn til vakttelefonen.

Sentralbordet
22 40 57 00

Vårt kontor i Oslo er åpent fra
8 - 16 Mandag til torsdag.
8 - 15 Fredag

 

Vakttelefon
22 88 14 83

Nummeret er for nødssituasjoner: som lekkasjer, brann, innbrudd, knuste vinduer osv.

Vakttelefonen er operativ fra 16:00-8:00 på hverdager,
i helgene og ved helligdager.

Spørsmål og svar (FAQ)

Her finner du svar på spørsmål vi ofte mottar fra våre leietakere. Hvis du ikke finner svar på ditt spørsmål her, kan du ta direkte kontakt med oss ved å fylle ut skjemaet under.

Melde inn feil og mangel i leilighet:

Vi ber alle våre boligleietakere i Oslo og Bergen benytte verktøyet Viscenario til å rapportere inn feil og mangler i boligen dere leier av oss. Dette for at mangler/feil skal kunne rapporteres inn lettere og raskere, samt at det skal være enklere for oss å holde oversikt over feil som meldes inn i eiendommene våre.

Se her for mer informasjon om hvordan du gjør dette ved å opprette bruker og laste ned ViscenarioGo på mobilen

Vicenario

Kontakt oss